BÄSTA PETRUS

Petrus har varit hos mig sen i söndags men idag ska han åka hem. 
Känns riktigt tråkigt faktiskt, för jag har haft så kul under de dagar han har varit här. 
Vi har käkat god mat, druckit vin, pratat om allt mellan himmel och jord, promenerat, suttit ute på balkongen i solskenet osv..
Har varit riktigt skönt att haft någon här och dessutom har jag kommit i ordning rejält här hemma. 
Jag har fått igång min nya fina lampa också, kommer bild! ;)
Det känns bra. 

Igår var även Marcus hit en sväng. 
Jag bjöd på vin och chilinötter medans vi kikade på Walking Dead. 
Underbara dagar. 
Imorgon ska jag i alla fall till min storasyster, fira påsk och fira grabbarna i efterskott eftersom båda coolingarna fyllde år här i mars. 

På tal om födelsedagar.. Min kära väninna Tessie fyller 26 år idag! 
Så ett stort grattis till henne! (: 


Kommentarer
Postat av: ✪ Tessie

Tack så mycket gumman <3

2013-03-28 @ 22:26:51
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0