BARA MASSA STRUNT

Jag håller på att bli tokig här hemma!
Det klias som bara den i näsan på mig och jag nyser typ hela tiden. I helgen ska jag verkligen storstäda, varenda litet dammkorn ska bort!

Imorgon så fyller min älskade Gudson år. Hela tolv år blir grabben, så då blir det att åka dit och fira honom. 
Men först så ska jag till skolan och skriva prov. Ett prov jag precis har börjat plugga till, känns ju inte så lyckat kanske men det är typiskt mig. 

Ska kliva upp tidigt imorgon så jag hinner tvätta lite innan jag åker. 
Har egentligen tvättid på lördag men såg att det fanns ledigt imorgonbitti och eftersom jag inte har något alls rent så måste jag tvätta något så jag har rena kläder på kalaset haha. 

Nä, nu ska jag fortsätta plugga lite. 
Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0