ÄLGGRYTA OCH VIN

Jag har precis kommit hem från syster efter att ha varit där och firat Josef och Johannes i efterskott. 
Jag är proppmätt och lite lagom salongberusad. 
Vi har ätit en helt utsökt älggryta med ris och druckit ett suveränt rött vin till. 
Jag känner fortfarande de delikata smakerna i munnen. Hade jag kunnat äta mer så hade jag gjort det. :b
Vi har spelat Twister som var en av de presenter jag gav grabbarna och jäklar va svårt det var haha! 

Nu ska jag strax sova. 
Imorgon kommer Petrus hit igen och vi ska ha en liten påskmiddag! :)
ska bli hur mysigt som helst. 


Hoppas ni har haft en fin dag. 
Godnatt! 




Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Åh vad gott :D

-Jadå dom blev vitare :D Men ska köra en omgång till.
Glad Påsk!

2013-03-30 @ 11:43:40
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0