True Blood

Denna helg har jag kikat på alla fem säsonger av True Blood.
True Blood är en serie som jag, när den släpptes för några år sedan blev väldigt sugen på att kika på. Såg inte ens klart första avsnittet och sket sedan i att fortsätta kika på den då jag då ansåg att jag inte alls gillade den.
Jag kan idag säga att jag fuckin' love that show!! Så sjukt bra och hur het är inte Alexander Skarsgård?! Jag tar tillbaka ALLT jag sagt om att svenskar inte är så heta, för han är för tusan den hetaste karl jag sett på länge. Nog har det med hans roll att göra, för han spelar då utan tvekan den sexigaste vampyren ever!
Nu har jag ju tyvärr sett alla säsonger så måste vänta tills nästa säsong släpps, vilket sägs bli till sommaren.

Tog en långpromenad med Gottfrid idag för typ två timmar sedan och jag fryser fortfarande!
Det ska bli så skönt att komma lite lite varmare klimat snart. 22-26 januari åker jag och Marco som sagt till Södra Spanien för fyra härliga dagar! (: En liten miniresa i årets fattigaste månad sitter aldrig fel.

Nu måste jag samla krafter till att fixa i ordning min lägenhet som är helt galet stökig.
Tjaa!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0