Snart lämnar jag Sverige

Då var snart denna helg över!
Jag har haft det trevligt. I torsdags var Petrus hit. I fredags kom lillebror, mamma och mina systersöner Josef och Johannes hit på film och tékväll, något som har blivit en mysig grej här hos mig.
Josef sov över och i lördags så umgicks jag med honom och vi gick sedan över till mamma där Johannes och min yngsta systerson Algot var. Min storebror var också hemma på besök. Jag stannade där en stund i väntan på att min storasyster och svåger skulle hämta upp grabbarna. Efter det tog jag och Gottfrid en promenad hemåt igen.
Idag har varit en riktig softdag fylld med tevetittande och massa gotta.

Det har varit en hemsk helg när det kommer till att följa LCHF, men när jag kommer hem från Spanien så kommer det vara stenhård diet och träning som gäller. Jag ska tametusan vara i form och riktigt fit när sommaren kommer, annars jäklar! Så all inspiration och tips mottages vänligt!! ;)

Nu ska jag kika klart på en av alla Falk filmer sen så blir det att sova.
Måste passa på att sova ut imorgon, så att jag pallar att packa inför Spanien resan på tisdag.
Ska ju packa lätt men för det krävs det att jag vet exakt vad jag ska ha med mig också.

Skriver mer imorgon, godnatt!


Kommentarer
Postat av: ☆ Tessie

Jag saknar dig snyggo.. Men jag hoppas verkligen du har det super-duper-mega bra!!.. <3

2013-01-23 @ 17:56:28
URL: http://ragdollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0