Sinister

Igår kom min käraste pojkvän hit.
Vi kikade på på Sinister, åt god mat och drack lite vin! (:
Sinister är en skräckfilm som faktiskt var riktigt bra, så jag rekommenderar den lätt till er läsare, om ni nu inte är rädda av er! Själv tyckte jag inte att den var så speciellt läskig men däremot så var den genialt gjord med ljudet och med älsklingens högtalare så röck vi båda till och skrek till fler än en gång.
Jag är inte så himla mycket för skräckfilmer, och de skräckfilmer som skrämmer mig mest är de som är gjorda av asiater och handladar om andar. Asiater har en tendens att se äckligt jävla läskiga ut. The Grudge, The Ring osv .. Hua mig!

Hur som helst..
Idag flyttar min älskling hem igen efter att ha bott hos sina föräldrar i drygt två veckor. Detta för att det varit väldigt mycket för oss båda med att vara sambos. Jag hoppas nu att han kommer hem och behandlar mig bra och faktiskt förstår mer hur jag vill att vårat förhållande ska se ut. De senaste dagarna har det i alla fall verkat som han har förstått det.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0