Härliga onsdag

Idag var jag iväg till skolan för första gången den här terminen. 
Träffade min engelskalärare för jag trodde vi skulle ha lektion, men det blev bara att hon och jag bytte några ord. 
Satte mig istället i väntan på att min far skulle hämta upp mig i datasalen och skrev på engelska till Krista istället, lite nytta med nöje liksom, bra med amerikanska vänner! ;) 

Innan min far körde hem mig och Gottfrid så åkte vi förbi Köpis så jag kunde hämta ut ett paket med lite kläder som jag beställt från H&M. Hade helt glömt bort vad jag beställt men det var i alla fall två par jeans, ett par har jag på mig och dom är huuuuuur sköna som helst! Lite underkläder, en tröja och en jeansskjorta. Alltid kul att fylla på garderoben lite. Tänkte precis säga att det var ett tag sen (för att vara jag) sen jag köpte kläder men kom på att jag köpte två nya tröjor dagen innan jag åkte till Spanien, så det var inte alls så länge sedan. Kul med lite nytt i alla fall. 

När Marcus kom hem från jobbet tog vi en promenad över till mamma och Viktor där vi blev bjuden på supergod vegetarisk lasagne. Sen så spelade vi lite Diamant. Jag vann första gången och andra omgången vann lillebror. 

Det har varit en riktigt mysig onsdag. 
Nu blir det lite mys i soffan framför teven innan det är dags att sova. 

Avslutar dagen med en låt. 
¡Chao!



Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Visst är dom snygga??:D har faktiskt ingen aning haha, gjorde collaget på Polyvore så de står där men den röda kjolen är ett separat plagg med ett svart linne till och sådana kjolar finns nästan överallt!:) Kavajen blir nog svårare att hitta, men de är sjukt snyggt med kavajer som har sådana där axeldetaljer!!

2013-01-31 @ 13:20:06
URL: http://matiildablom.blogg.se
Postat av: ☆ Tessie

Sv; Ja, den helgen kommer bli verkligen super mysig! :)

2013-01-31 @ 19:01:21
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0