Försvunnen

Jaha då har det hänt igen..
Min jäkla internetdosa har försvunnit. Varför ska jag jämt lyckas tappa bort något så litet så det gör det svårare att hitta?! ååh...
Lägenheten ser hm.. Kaotisk ut. Det blir lätt så när jag i ren panik vänder upp och ner på allt för att hitta något. 
Tur nog så är alla räkningar (vad jag vet ?!!) betalda så ingen brådska riktigt än. Men ändå.. Jag verkligen HATAR att inte hitta sådana viktiga saker som lätt ska finnas till hands. 
Jag vet ju att den måste ligga någonstans i lägenheten i alla fall, frågan är bara vart. Men den dyker väl upp tids nog, I hope. 

Kom precis på att jag inte har bloggat något det nya året och det första jag skriver är om en försvunnen bankdosa, känns som jag lever ett otroligt intressant liv för tillfället haha. 

Men kan i alla fall berätta för er läsare att 22-26 januari drar jag och Marco iväg en sväng till Södra Spanien. 
Fyra dagar är kanske inte mycket men det är tillräckligt för att samla lite energi till att klara av resten av vintern i alla fall. Är inte så himla varmt i Spanien men det är i alla fall varmare än här så det ska bli helt underbart! (: 


Nu ska jag kika lite på teve innan jag försöker fixa lite här hemma. 
¡chao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0