Stockholmsresan

Jag tänkte sammanfatta min Stockholmsresa lite snabbt. 
Jag och Tessie har haft jättetrevligt. Vi har druckit rosévin, snackat strunt och skrattat. 
Visst har det varit små irriationsmoment som kommit fram exempelvis som några av mina familjemedlemars beteende men over all så har vi haft det bra. 
När jag var i Stockholm så klippte jag mig hos en superduktig tjej och fick betala en sådan liten summa som 175:- Helt galet!
Hon tog bara topparna som jag bad om och när hon var klar så kändes nästan håret längre än vad det gjorde innan hon klippte och framförallt så var det mycket fräschare. Riktigt duktig tjej, och jag brukar aldrig bli så här nöjd. Så nästa gång jag är i Stockholm så ska jag bege mig dit och klippa mig igen! (: 

Vi var iväg till Jakobsberg några gånger där vi fikade, käkade och shoppade litegrann.
Jag köpte bland annat en ny topp från Gina, ett par jeans och lite smått från H&M. 
Jag hjälpte Tessie att bleka utväxten så hon kunde ha i röd färg. 
Samma dag jag åkte hem så käkade jag och Tessie på Oleary's och jag fick ett superfint halsband utav henne. 

Tågresan hem var smärtfri och Marcus mötte upp mig vid perrongen och pappa och Gottfrid satt och väntade i bilen. 
Så såg min lilla tripp ut. Jag var borta i typ fem dagar skulle jag tro och det var riktigt skönt, även om det var helt fantastiskt att få sova raklång i min underbara säng och gosa med min älsklings Gottegos när jag väl kom hem. 

Nu inväntar jag att M ska komma hem från sina föräldrar så jag kan få mina jordnötter som jag haft cravings för hela dagen. 

Bjuder på några av de få bilder jag har från Estocolmo! (: 
¡chao!



















Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att åka till Stockholm, och att resan var bra :)

sv: Det är hon verkligen :)

2013-02-16 @ 21:49:51
URL: http://imaunicorn.devote.se
Postat av: snie.blogg.se

alltid trevligt o komma iväg lite!!

2013-02-17 @ 09:15:45
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Erika Cao

Finaste rosorna jag sett på länge. Helt underbart bubbelgum rosa!!!!

2013-02-18 @ 12:51:08
URL: http://erikacao.blogspot.se
Postat av: JUNITJEJ

Vad maten ser god ut!

2013-02-22 @ 18:40:56
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0