När en blondin bygger ihop något..

Jag och M fick en Sodastream i julklapp. Efter att den stått och skräpat i kartongen i vardagsrummet sen julas så beslutade jag mig med Tessie i luren att fixa ihop den och testa! 
Jag är totalt värdelös på att bygga ihop saker så när skiten inte "funkade" så trodde jag självklart att det var jag som satt in kolsyrepatronen fel. Jag gjorde om det säkert fem gånger och pinsamt nog stod i över en timme och höll på med den. Till slut blev jag så förbannad så jag tröck ner knappen så hårt så jag trodde att skiten skulle gå sönder, men då jäklar började det hända grejer. "Bestämda men korta tryck" stod det typ i beskrivningen. Varför bara inte, tryck så hårt så skiten nästan går sönder? 
Nå väl... En timme senare så hade jag i alla fall lite läsk och nöjd blev jag. 
Men roligt hade det nog varit att filma mig vid det tillfället. En sodastream byggs ihop av blondin. Skulle fått så många hits på Youtube så jag hade blivit känd under natten. 


Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

heej, kolla in alla mina nya bilder som ligger ute på bloggen. skulle uppskattas oerhört mycket :)

2013-02-05 @ 15:09:09
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Postat av: Sarah

Va kul me en sodastream :)
Duktig du va som fixa o sätta ihop den :)

2013-02-05 @ 21:43:08
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0