LÖRDAGKVÄLL

Godmorgon!
Igår fick jag lite vänner över på besök. Johan, Jessica och Peter. 
Marcus var även med och vi drack en jäkla massa rosé, vodka samt hade lite tequilarace här hemma.
Vi glömde helt bort Melodifestivalen men såg i alla fall slutet. Var det verkligen något att missa egentligen?
Vi pratade och hade det allmänt trevligt. Ansiktsfärgen jag hade kvar från Ibiza dök fram och ansiktsmålningar var ett faktum. 
Det blev musik, dans och diskussioner. Vissa vildare än andra. Men kvällen blev i alla fall lyckad. 

Nu ska jag ta och koka ägg och vräka i mig en dunderfrukost! 
Ikväll blir det eventuellt bio. Bjuder på några bilder från igår. 

Hade ni en trevlig lördag?








Kommentarer
Postat av: Annika Soulcityguide

Haha vilken härligt kväll!

2013-02-17 @ 15:53:07
URL: http://soulcityguide.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0