Hemska dröm

Inatt drömde jag en hemsk dröm. Jag drömde att jag skulle åka utomlands och i all stress lämnar jag Gottfrid i bilen i Sverige för jag tror att någon ska komma och hämta honom där. 
Efter två dagar kommer jag ihåg honom och tar första planet hem till Sverige. Jag springer som en galning till parkeringshuset, slår undan folk på vägen, livrädd för vad som har hänt med honom. 
När jag kommer fram till bilen så är Gottfrid borta. Jag ringer direkt till polisen och alla andra myndigheter och liknande jag kan komma tänka på. 
Till slut så får jag veta att någon har lyckats tagit honom ut ur bilen och nu vägrar lämna honom då han ansåg att jag var en hemsk ägare.
Jag vaknade upp i ren panik ropar efter Gottfrid som direkt kommer springades till mig, hoppar upp i sängen, ger mig en puss och lägger sig bredvid mig.
Jag tackar Gud att det bara var en dröm. Jag skulle aldrig glömma min gobit. Han är mitt allt och jag sitter fortfarande med en hemsk känsla i kroppen. Jag skulle aldrig låta något hända min bäbis!! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0