Helvetes jävla skit dag!

Idag är en sådan dag då jag undrar om jag ens borde blogga något då exakt ALLT har gått åt helvete! 
När ska allt lösa sig egentligen?! Varför leder allt bara till ytterligare problem?! 
Jag blir så arg på hela omvärlden men mest av allt på mig själv. Varför kan jag bara inte finna energin till att göra en förändring?! 

Väntar på att M ska komma hem i hopp om att hans famn ska få allting bättre. 
Ibland, även om det inte är ofta så har han faktiskt den förmågan att få allt bättre. Jag hoppas innerligt att idag är en sådan dag. 
Jag vet dock inte vart han är. Jag trodde han skulle sluta kl 18 och eftersom hans simkort inte fungerar så får jag inte tag på honom. Ååh, jag har ovisshet! 

Någon gick precis in genom porten, Gottfrid hoppade ner från sängen och sprang mot dörren. 
Verkar inte bara vara jag som saknar M och vill att han ska komma hem nu. 
Tyvärr var det inte han, älskade Marcus, vart håller du hus?! 


 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Slottenäs

Det är inte kul när precis allt går fel! Fy!
Har du fått tag på honom ännu? Har han kommit hem?

Svar: Nej det är det verkligen inte. Men man får hoppas på bättre dagar! (: Ja han kom hem till slut. :)
Bellaaa

2013-02-19 @ 22:58:27
URL: http://malinslottenas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0