Full, bakis, full, bakis... PSYKOPAT!

Godmorgon!
Jag har knappt sovit något inatt. 
Rosén flödade här igår, vet inte alls hur många liter det gick åt men trevligt hade vi. 
Tessie lagade ihop god mat, potatisgratäng med cheddar samt kött och bea till det, huuuuuuur gott som helst!
När rosén blandades ut i mitt kära blod så blev jag som alltid lite speciell och voila så hade jag lyckats hitta flera människor att ge lite av min hederliga Bella-terror! haha. 
Hade dock ett väldigt långt samtal som värmde mig mycket med en person som jag inte trodde att jag skulle prata med. Vissa människor sticker ut och hoppas verkligen att det är vem dom verkligen är.

Under den lilla tiden jag har lyckats sovit så vaknade jag upp med mensvärken från helvetet!
Fyfaaaaan säger jag bara! Varför ska det hända när man FAKTISKT åker iväg någonstans?!
Kunde den inte ha kommit när jag sitter grinig i soffan med en STOR påse godis och med flera säsonger av någon serie eller en bunt med filmer istället?!
Nejdå.. Den ska komma som en käftsmäll i rekordfart när man åker till huvudstaden och träffar sin vän som man inte träffat på evigheter och när man INTE har tid att sitta som en bitterfitta i soffan och kika på tv med sin feta godispåse. 
Ödet är bra ironiskt ibland, jag vill fortfarande bli presenterad för den där livet jag har hört talas om. 

Inte nog med det så är jag så vidrigt sugen på BURGER KING. 
En fet jävla krispig kycklingburgare skulle sitta så perfekt just nu. 
Men ack va långt det är till närmsta Burger king när man tycker ytterdörren känns långt bort. 

Fyra inatt i alla fall gav jag världen det bästa citatet för i år, så nu kommer jag vara bland de stora lirarna när det kommer till sådant. 
"Jag blir bara psykopat om jag inte får som jag vill."

Just nu är jag fet jävla psykopat.. Samt fortfarande full. 
Haha. 

BTW, är det någon själ därute som har testat Cyklo-f?!
Isåfall, är det bra skit eller bara skit?! 

Peace! 





Kommentarer
Postat av: Sarah

De lät som en asbra kväll me god mat :)
Va tråkigt att du inte mår bra när du e iväg o ska ha kul :(

2013-02-09 @ 17:33:27
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Vanessa

Åh, mensvärk är verkligen skit! Hoppas det går över snart! Jag har prövat cyklo-F och jag tyckte att det fungerade faktiskt. Fick mindre mens än om jag inte tog tabletten. Mensvärken försvann tyvärr inte för mig, men det kanske den gör för dig :)

Sv: Tack för dina fina och alldeles underbara kommentar, blev jätteglad när jag läste den! Det var precis vad jag behövde höra! :)

2013-02-09 @ 23:14:36
URL: http://valmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0