Diamant

Godmorgon!
Blev inget skrivet i bloggen igår. Jag vaknade tidigt och såg två avsnitt av Förhäxad vilket gav mig en liten nostalgitripp som fick mig att vilja se hela säsong 3 igen. Är inne på avsnitt 15, har jag alldeles för mycket fritid or what?! Denna helg ska jag i alla fall göra allt för att fokusera på mina studier, det är på tiden nu. 

Igår tog jag och Gottfrid en väldigt hal promenad hem till mamma och Viktor där jag blev bjuden på mat igen och Diamantspelet åkte fram igen. Vi spelade fyra omgångar och tre av dem vann jag. ;)
Andra omgången vann jag på andra slaget haha. 

Det är verkligen superhalt ute så det är nästintill omöjligt att ta en långpromenad med Gottfrid. 
Kan det inte bara smälta bort helt nu på vägarna så att det blir säkert att gå?
Blir helt chockad när jag ser alla tanter som springer runt med sina rulatorer eller med sina gåstavar, och snabbt går det. 

Nu ska jag se något avsnitt av Förhäxad sen så ska jag ta en promenad med Gottfrid och hoppas på att jag inte halkar. Just nu ligger han här bredvid mig och sover. Han är en ganska morgontrött vovve som inte vill ta morgonpromenaden förrän runt kl 9-10 tiden. 

¡chao!





Kommentarer
Postat av: Tessie

Sv; hehe.. den kommer vara alldeles för stor för dig iaf, tsss! :)

2013-02-02 @ 14:39:54
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0