Då var det en ny vecka

Godmorgon!
Jag vaknade imorse typ runt fem tiden. Jag klev upp tog en smörgås och ett glas mjölk i hopp om att det skulle få mig att kunna somna om. La mig i sängen igen men hur jag än försökte så kunde jag inte somna. Klev upp som vanligt och la mig i soffan och satte igång teven och där somnade jag om. 
Underligt det där att jag kan sova i vissa rum och inte andra. Skulle kunna tro att det är Feng Shui (eller vad det nu heter) men grejen är att det är allmänt sovrum. Det har varit samma sak i alla mina lägenheter. Jag sover helt enkelt bäst i vardagsrummet. 

Aja. Strax ska jag bege mig ut på en långpromenad med Gottfrid sen in och plugga. 
Måste verkligen städa idag också. Usch.. Måste livet vara så fullt med tråkigheter och krav? 
Jag ska visserligen inte klaga. För en vecka sedan var jag i Spanien och i helgen ska jag till Stockholm och träffa Tessie. 

Nä nu blir det att klä på mig, koppla Gottfrid och bege mig ut. 
Ha en fin dag allesammans! 
¡Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0