Cloud Atlas

Igår hade jag och Marcus myskväll. 
Jag lagade mat, och det blev mangochutney kyckling med ris i ugn. Så otroligt mumsigt så det finns inga ord. 
Vi kikade på en film som heter Cloud Atlas som är en av de absolut bästa filmer jag har sett.
Den är väldigt poetisk och de människor som inte uppskattar den filmen är människor som inte förstår filmens budskap. De som gör det kommer nog hålla med mig om att det är en otroligt vacker och poetisk. Jag funderar på att se den ytterligare en gång för att förstå den helt. Jag kan inte förstå att den fått 7.9 i imdb betyg. Visserligen är det högt också men tycker utan tvekan att den förtjänar 9. För jag kan inte komma på något som de kunde ha ändrat eller lagt till/tagit bort för att få den bättre. 
Jag rekommenderar den verkligen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0