BEAUTIFUL CREATURES

Det blev bio idag. Jag och Jessica var iväg och kikade på Beautiful Creatures. 
Helt ok film. Lite Twilight stil över den. Slutet var väl lite sisådär men det är ju byggt för ytterligare filmer så har ändå en viss förståelse till det. 
Nu ska jag ta och krypa ner i min sköna säng och krama mina kära kuddar. All popcorn och godis har fått mig rejält trött. Imorgon är det en ny dag, en ny vecka.. Så då jäklar gäller det nya tag! (: 

Btw, har Fråga Olle igång, hur jävla sjuk är inte vissa människor?! Jag mår nästan dåligt och SKÄMS över hur många är haha. 
Godnatt på er alla och jag hoppas ni har haft en fin helg. 



Kommentarer
Postat av: madabouttea.se

Jag såg den filmen i förra veckan, helt okej och jag kommer se dom andra med tror jag :) Haha ja Fråga Olle är ju hemskt XD man kan inte kolla på det utan att skämmas :P

Svar: Ok. Jag ska nog också se dom andra (: Hahaha ja Fråga Olle är verkligne hemskt XD
Bellaaa

2013-02-20 @ 13:07:31
URL: http://madabouttea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0