BAKSMÄLLA

Jag är så otroligt bakis så jag finner inga ord. Det var verkligen länge sedan jag mådde så här dåligt. 
Sällskapet stannade till runt fem imorse och jag har bara sovit några timmar. 
Jag tog en promenad till affären när jag vaknade och köpte en himla massa grejer inför kvällen då det blir Melodifestivalen och tacopaj med grannarna och M. 
Gjorde en rejäl frukost med bland annat bacon och ägg i hopp om att bli bättre men det fick snarare motsatt effekt. 
Nu sitter jag här, illamående, har sprängande huvudvärk och typ svettas och fryser på en och samma gång. Visst det är självförvållat MEN det är ändå jobbigt och synd om mig haha. 

Nu ska jag fortsätta kika på Sveriges Mästerkock och hoppas på att denna baksmälla ger med sig. 
Hoppas ni hade en trevlig kväll igår,

ska ni kika på Melodifestivalen ikväll? 



Kommentarer
Postat av: R E B E C C A J O H N N Y S D O T T E R

sv. ja men det är himla gott, kanske det godaste!

2013-02-23 @ 15:54:04
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
Postat av: Annika Soulcityguide

haha jag var också bakis idag... men fick släpa mig till genrepet av Mello här på Arenan i Malmö :)
Nu har jag däckat i soffan!

2013-02-23 @ 22:08:11
URL: http://soulcityguide.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0