ALLA HJÄRTANS DAG

Godmorgon!
Sov lite extra idag, det kändes som det behövdes. 
Som jag nämnde igår så blev inte slutet på alla hjärtans dag direkt så bra men i övrigt var dagen faktiskt rejält mysig. 
Började den med en promenad, jag, M och Gottfrid. 
När vi kom in igen gjorde jag i ordning en dunderfrukost som vi avnjöt framför Röjar Ralf. HUR bra film som helst! 
Efter det så satte vi igång Skönheten och Odjuret som är en av mina absolut favoritfilmer från Disney. Även M släppte någon tår då. 
M åkte iväg till Köpis och köpte hem lite varor för att kunna göra tapas, helt underbar idé som han kom på helt själv. Han handlade även med sig jättefina rosor åt mig, godis samt champagne. 
Vi städade undan lite snabbt och medan han tog sig ett bad fixade jag i ordning vardagsrummet med levande ljus och förberedde med champagne och godsakerna. Blev jättemysigt och det var jättemysigt. Vi kikade på The Ugly Truth som tog oss bra många timmar att kika igenom då vi hela tiden pausade och pratade.
Vi åt tapas, drack champagne, åt chokladdoppade jordgubbar med grädde, skrattade och hade det allmänt trevligt. 
Där slutar alla ♥ dag. Jag vill inte minnas det övriga, för framtill dess var det en supermysig kväll som jag vill minnas med enbart positiva och fina minnen. 
















Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

- tack vi är mycket lyckliga ;D

2013-02-15 @ 13:00:33
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: aschmanda

Vaa god mat de ser ut att ni har ätit! :)


sv: Ahh jaaa på flygen!!!! :D Ja de är konstigt, det är lika dant med cola på flaska, också något sånt du alltdi tycker är godare!!

2013-02-15 @ 13:03:15
URL: http://aschmandas.devote.se/
Postat av: Linda

Sv: Tack så mycket, det är det ju! :)

Hoppas du får en bra helg :)

2013-02-15 @ 19:24:07
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0