NYTT GYM

Jag på jakt efter ett nytt gym att träna på eftersom det känns en aning långt att åka till Valbo för att få svettas. 
Jag har fått tips på några olika men tyvärr så är man tvingad till att binda upp sig i 12 månader på några utav dem och det är något jag inte gillar. Jag binder helst inte upp mig alls och är jag tvingad till det så gör jag det helst max 6 månader. Så vi får se hur det blir. 
Det ser i alla fall ut som att Milo ska börja träna med mig och det känns kul att få sig en träningskompis, bara hon är beredd på att svettas och ge järnet.
Jag har lite blandade åsikter utav det här med att ha en träningskompis då jag har haft vissa som puschat, motiverat och inspirerat mig totalt medan andra har gjort den totalt raka motsatsen. 

Nu ska jag fixa lite mat och kika på tv. 
Jag är fortfarande inte frisk vilket känns galet jobbigt men det är i alla fall på bättringsvägen.


Chao!




Kommentarer
Postat av: Lina

Su uppdaterar så sälla Bella, skärpning! ;p Jag klickar in på din blogg flera gånger om dagen i hopp om något nytt, så uppdatera mera! :)

2013-12-20 @ 23:03:36
URL: http://livetsomenlina.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0