JULEN

Idag sov jag enda fram till klockan 11. Jag känner mig totalt euforisk! 
Att verkligen få sova ut, få ta igen de timmar man missat, att verkligen få sova ut och vakna upp av sig själv helt utvilad det är något helt fantastiskt. 

Julen har varit toppen. 
På Julafton så var jag och Gottfrid hem till min syster Diana och hennes familj. Vi kikade på Kalle och viktigast av allt, Kan du vissla Johanna. Sen så åt vi och öppnade klappar. En stund senare kom Marcus och några minuter efter kom även mamma och Viktor. Vi blev där bra länge och mysigt var det. 
Juldagen så klev jag upp tidigt och blev hämtad av pappa, som körde mig ut till Åshammar för att jobba. Jag slutade lite tidigare så jag hann hem till min andra syster My som bor i Åshammar där familjen samlats. Blev lite julklappsbyte även där, lite mat för mig som kom senare då de andra redan ätit. Var riktigt mysigt även där. 
Algot är ju min lilla gobit och jäklar va pojkig han börjar bli. Han hade fått klippt sig och sprang runt där och delade ut klapparna. Jag fick flera kramar och pussar och fick även höra att han älskar mig. Gobiten! ♥
Jag älskar min familj så enormt mycket, varenda en utav dom. ♥


Jag har också fått fin fina klappar. Finast av alla som fick mig att gråta är en form av konst kan man säga som Johannes har gjort åt mig. Jesusbananen kallar vi dem. 
Sen så har jag fått saker jag verkligen har velat haft. Igår testade jag julklappen jag fick av Marcus, Mariocart till mitt wii som bara legat och dammat i flera år, men nu jäklar ska det dammas av för fy sjutton va kul det spelet är! 

Jag hoppas ni alla har haft en toppen jul och att ni får en fin fortsättning! 
Nu ska jag forsätta kika på Gustav som går på trean, åååh allt bra  som går på teven under jul är guld värt! 

 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0