DÅ VAR DET JOBBDAGS

Efter att ha varit ledig nu i en vecka så är det dags för två 12-timmarspass. 
Det hade känts mycket bättre om jag hade gjort något på mina lediga dagar mer än att ligga hemma och vara sjuk men det är sådant man får ta. 
Pappa är i alla fall snäll och kör mig till jobbet idag igen vilket gör att jag slipper kliva upp klockan fem och komma två timmar tidigare innan jag börjar. Jag längtar till lönen för då jäklar ska jag skicka in körkortstillståndet så jag får börja köra och förhoppningsvis har jag körkortet in no time.




Snart är det jul också, om det är någon därute som har missat det. ;)
Jag vet fortfarande inte hur jag ska jobba eller om jag ska jobba under julen så jag måste ringa min kollega och reda ut det idag. Julafton har jag i alla fall beslutat att fira hos min syster Diana och hennes underbara familj. 

Nä nu ska jag dricka mitt te och göra mig ordning för arbetsdagen. 
Ha en fin dag allesammans. 

Chao!



Kommentarer
Postat av: Tessie

Sv; Ja men de låter som en kul sak att hänga med på. Alltid kul att fynda! :) Du har en liten utmaning i min blogg :)

2013-12-19 @ 23:11:44
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0