TREVLIG KVÄLL

Igår vaknade jag upp med en vidrig smärta i knäet. Under natten vaknade jag upp flera gånger på grund av att jag lyckats lägga mig i någon konstig ställning som belastade knäet. Hej smärta! 
Idag är det dock bättre. Jag drack så mycket igår och hade hur trevligt som helst så idag har jag bara legat här i soffan och softat. Jag och min vän som jag var med igår och sov över här har och vi har bara latat oss hela dagen. Vi beställde hemkörning på pizza och har kollat på film efter film. Hur härligt som helst faktiskt men samtidigt så otroligt rastlöst. Men imorgon blir det ändring på det. Oavsett om knäet är bättre eller inte så SKA jag ut på en promenad och dessutom ska jag iväg med mamma på loppis i Högbo. 
Men idag fortsätter denna lat dag. Han har gått iväg och köpt lite godis medans jag har laddat ner en bunt med filmer. Blir lite kärlekskomedier, thrillers och drama. (: 

Nu ska jag ta och ringa min mor och höra när vi åker imöra. 
Ha en fortsatt trevlig helg allesammans! (: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0