TOPP FEM

Om det skulle finnas en topp fem lista om världens klantigaste människor så skulle jag lätt vara med. 
Alldeles nyligen så gick jag till tempo och på vägen hem precis där man svänger ner till mig så lyckas jag snubbla. PÅ EN KOTTE!!! 
Så nu ligger jag i soffan med en vidrig pulserande smärta. Knäet har ett rejält skrubbsår och jag blöder. Men den svidande känslan bryr jag mig inte så mycket om för den går över. Jag är bara så livrädd att jag skadat knäet mer. Jag har ju ständiga problem med kroppen och att detta nu hände precis när jag börjat träna igen är ju som ett jävla hån och något som självklart ALLTID drabbar mig. 
Snälla snälla snälla... Låt det inte vara någon inre skada som sitter i länge. Jag vill kunna träna, jag behöver det!:(

Åh det värker så jävligt så jag bara vill gråta. Jag kan knappt stödja benet och jag vet inte vilken position som gör minst ont. Hemska jävla klumpighet! :( 
Åh när sådant här händer, vad jag saknar att ligga i famnen på dig och att du pillar i mitt hår. Fan ta smärtan som för med sig ännu mer smärta. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0