MORGONPROMENAD

Har precis kommit in efter att ha tagit en morgonpromenad med Gottfrid! (: 
Det börjar bli riktigt skönt att promenera nu på förmiddagarna utan den alldeles för starka och varma solen. 
Det börjar bli lite småkyligt vilket är toppen om man är en hundägare som bryr sig om sin vovve!
Denna sommar har varit en plåga för Gottfrid. Med det "superfina" vädret som är långt ifrån kul för hundarna. 
Därför jag osjälviskt låtit han har varit så mycket hos pappa trots att jag saknat ihjäl mig varje sekund efter honom.
Pappa har ju bil så han kan åka ut till ställen som det finns lite mer skugga på och där det blåser lite mer. Det har inte jag haft möjlighet till. 
Men nu är han hemma iallafall. Dock bara till helgen då jag ska på loppis med mamma på lördagen och på söndagen ska vi åka till Ulva och sen Uppsala om planerna håller i sig. Sen på måndag kommer Gavlegårdarna hit och ska besikta lägenheten, hur dom än tänker där eftersom jag inte ska flytta ut förrän 1 november. 
Det står ju trots allt att under besiktningen att det inte ska vara några prylar på väggar, eller egentligen mycket saker omkring alls som kan dölja hål och sånt. Jag kan ju inte behöva plocka ner och leva i flyttkartonger under två månader för att de ska besikta lägenheten. Det vore ju absurt om dom ens tänkte den tanken. 

Men oavsett så blir Gottfrid kvar tills fredag kväll och jag tänker ta hem han igen på måndagen efter besiktningen! :)
Är så glad att ha min lilla bäbis hemma! ♥
Han verkar ha tagit det med ro att inte M är här iallafall men om jag nämner ordet "pappa" så springer han gärna ut i hallen med en viftande svans eller hoppar upp och kikar ut genom fönstret. 

Men det blir nog bättre.. 
Nu ska vi ta och käka lite frukost, ikväll är det River Monsters och det får jag INTE glömma! (: 
Typ dubbla avsnitt också, först vanliga River Monsters sen River Monsters: Jättefiskar. 
Jeremy Wade!!! ♥

 





Kommentarer
Postat av: JENNIFER JOHANSSON - FOTO

SVAR: Åh, tack! ♥

2013-08-28 @ 12:13:16
URL: http://jenjoh.blo.gg/
Postat av: Johanna

aw söt bild :)

2013-09-04 @ 20:00:21
URL: http://nannna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0