LOPPIS

God förmiddag! (:

Igår var det en ren pest och pina att kliva upp kan jag lova. 
Blev några glas vin för mycket dagen innan och jag gick inte och la mig förrän runt två. 
Så när jag klev upp klockan fem på morgonen igår, med världens illamående och en huvudvärk utan dess like så var det ett under att jag faktiskt kom iväg med mamma till Norrskedika. 
Men eftersom jag hade lovat så blev det så. Jag var så illamående så att jag spydde innan jag åkte, sen halva vägen var en ren plåga, men jag blev bättre under dagen, tack och lov!

Jag sålde litegrann i alla fall så fick ihop några kronor och blev av med lite prylar.
Trots att jag ska bli av med saker så köpte jag så klart med mig lite i alla fall. Men hittar man fynd så gör man. Köpte med mig en bok av Leif GW Persson som kostade mig en 20:- ett fint träkors för 10:- (nu har jag så mycket kristna saker i min lägenhet så jag ser ut som jag vore ultra religiös haha) och så gick jag förbi en man som sålde leksaksbilar som jag frågade om han hade några folkracebilar eftersom Algot är helt tokig i sådana. 
Men det hade han tyvärr inte, men han hade några lite trasiga bilar som då faktiskt påminner om folkracebilar och dom fick jag helt gratis så jag kunde ge dem till Algot. Riktigt snällt gjort! (: 

När vi åkte hem så köpte jag med mig kinamat som var väldigt gött.
Sen var jag så trött resten av dagen/kvällen. Somnade runt 21 och sov som en stock framtill åtta imorse. 

Idag är det städning som gäller. 
Kommer ha visning av lägenheten nästa vecka och då kan det då inte se ut som det gör nu. 
Lika bra att börja städa grundligt och sortera en massa också så det inte blir i ren panik när jag väl flyttar, vilket det brukar bli med mig. Så denna gång ska jag se till att jag inte får med mig massor av saker som jag i alla fall borde ha slängt eller gjort mig av med. 

Nu ringde systersyster. 
Dom skulle förbi Valbo en sväng så då blir det att säga hej till dom och krama sötaste Algot. (: 
Så nu blir det att slänga på sig lite kläder. 
Chao!






 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0