JAG VILL FISKA

Jag har insett att min blivande man MÅSTE ha ett fiskeintresse för mitt växer för varje dag som går! 
Allra helst efter jag börjat kolla på River Monsters. Igår såg jag hur Jeremy Wade fiskade upp en Hårkäring i Norge! Helt absurt att det finns så stora fiskar inte alls långt ifrån Sverige! 
Jag börjar må riktigt dåligt att jag inte varit och fiskat knappt något denna sommar. Men jag är ju så beroende av att ha någon med mig då jag liksom har svårigheter med att kroka av fisken. Men det måste jag lära mig för jäklar vad jag vill fiska! 
Längtar till vintern också, sitta med varm choklad och pimpla! (: 



Bjuder på en bild från den tiden jag bodde i Bergsjö, alltså bra många år sedan. 
Jag och Båls var och fiskade regnbåge och här håller jag upp min fångst med stolthet (och en aning äcklad därav att jag håller den i toapapper! hahaha) 
Sen en bild på själva sjön vi fiskade i och en närbild på min vackra regnbåge! ;P
Åååh vad jag saknar hälsinglands underbara skogar! ♥






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0