HAPPINESS

Jag har precis klivit upp från ett helt underbart skumbad. 
Tände levande ljus, drack ett glas rött och hade en hårpackning i. 
Spelade David Gray från min underbara bluetoothhögtalare som jag verkligen inte ångrar att jag köpte. 
Nu sitter jag här, David Gray kommer fortfarande ur högtalaren, dricker ytterligare ett glas vin och är allmänt tacksam för livet. 
Tanken slog mig, att detta är första dagen på resten utav mitt liv. 
Livet må vara hårt ibland men vad jag är så tacksam att jag får leva. Trots hinder, motgångar och sorg. Jag är tacksam för att ha möjligheten att få känna, att få leva. 

Vilken underbar känsla det är att vara lugn, att få känna harmoni. 
Det är exakt vad jag gör just nu. Vad något lite kan göra underverk. Fantastiskt!

Nu ska jag strax klä på mig och bege mig iväg. 
Tack Gud att du alltid finns när jag behöver dig trots att jag långt ifrån alltid förtjänar det! ♥

Ha en trevlig helg allesammans. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0