GOTTFRID ♥

Om två dagar kommer min älskade bebis hem! ♥
Jag hoppas verkligen inte att någon motorcykel åker förbi så han som han alltid gör springer mot fönstret och tittar efter sin "pappa". 
Sjukt jobbigt det där. Jag vet att Gottegos är en vovve, men han är min bäääbis och jag älskar honom över exakt allting annat. 
Varje gång han har varit hemma sen M flyttade så har M ändå kommit hit och hälsat på vilket har gjort att det inte varit någon större skillnad då Gottegos var van att "pappa" jämt jobbade länge. 
Ärligt, det är så hemskt. För jag vet att Gottfrid saknar M nå helt galet mycket och man ser verkligen hur han letar efter honom när han är här. 
Men samtidigt som jag känner mig urusel så vet jag att han mår garanterat bättre nu utan alla bråk som har varit men samtidigt.. Han saknar honom. Det syns verkligen. 
Så fort han hör en motorcykel, så fort någon går in i porten, så fort han ser en motorcykel..
Men han har mig i alla fall och jag kommer aldrig lämna honom, jag kommer ALLTID älska honom över exakt allting i denna värld. För han har och kommer alltid vara min älskade lilla bebis! ♥

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0