GÄVLES JÄRNVÄGSMUSEUM

Idag har varit en bra dag. 
Var iväg till IKEA med mamma. Vi käkade frukost och kikade runt lite. 
Vid tolv tiden åkte vi in till stan för att hämta upp min lillebror efter hans andra skoldag på högstadiet. 
Efter det så åkte vi till järnvägsmuseet där vi mötte upp Diana och alla tre utav mina systersöner. Hennes grabbar Josef och Johannes och dom hade även Algot med sig. (: 
På järnvägsmuseet hade vi hur trevligt somhelst. Jag har bara varit där engång tidigare vad jag vet och den gången minns jag knappt. Tåg är häftiga grejer och all form av historia är väldigt intressant. 
Sen att spendera tid med min älskade familj är alltid underbart! ♥

Sedan jag kom hem kl 16 så har jag haft tvättstugan, pratat i telefon med Tessie och kikat efter jobb. 
Snart ska jag över till en vän en stund och imorgon ska jag upp tidigt i vanlig ordning för att kika efter lägenheter på direkten och söka jobb. 
Ska försöka komma iväg till gymmet imorgon också då det var en evighet sedan jag var där och dessutom så ska jag städa för imorgon har jag visning på lägenheten. 
Känns så galet jobbigt att man ska behöva ta in främlingar i sitt hem men tyvärr så är man tvungen. 

Nu har jag hämtat upp kläderna från tvättstugan, bäddat rent i sängen och tagit en iskall dusch. Lovely! 
Nu ska jag torka, klä på mig och bege mig iväg en stund. 
Ha en trevlig kväll allesammans! 
Chao! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0