DAYCARE A LA BELLA

Jaha.. Här hade man tänkt börja dagen med att lugn och ro kika efter lägenheter och kolla om det kommit ut några fler jobb man kan söka. 
Sedan hade jag tänkt städa lägenheten eftersom jag ska visa den för ett par ikväll och dessutom hade jag tänkt komma iväg till gymmet här på förmiddagen. Men vad händer?
Jo min älskade syster ringer mig strax efter sju helt uppe i varv eftersom de stängt dagis utan att ha meddelat dem. Så där stod dom, både hon och Andreas behövde iväg och jobba och Algot kunde inte följa med. 
Så självklart kom de på den lysande idéen att ringa mig klockan SJU på MORGONEN. Tur för dem så var jag redan vaken, annars hade jag blivit flytokig! 
Så nu har planerna blivit ändrade. Det är Daycare a la Bella som gäller nu istället.
När mina planer blir så här ändrade så blir min ADHD-hjärna helt förvirrad. Men jag ska fixa det. Veckan ska INTE bli förstörd. Jag ska hålla i mina planer ändå. Detta är en engångsgrej och jag måste ändå fixa tid att ordna med det övriga jag hade planerat under dagen. Detta kan vara hur lätt för vilken "normal" person som helst, men alla som har ADHD eller kanske är närstående till någon som har det, vet att det inte är så lätt för någon som har det. 

Men nu är det lika bra att avrunda här om busungen som jag älskar så sjukligt mycket kommer. 
Chao!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0