DAGEN

Om jag hade klivit upp lite tidigare idag så hade jag nog haft lägenhet. Såg nämligen en tvåa i centrum för bara 3500:- i månaden som dessutom var inflytt 1 november när jag ska vara utflyttad härifrån. Men jag hann inte på den tyvärr. 
Efter den besvikelsen tog jag mig iväg till gymmet vilket var hur skönt somhelst efter jag inte varit där på en evighet. Jag var så nervös att ta mig dit men när jag väl var där så kändes det inte som jag varit borta alls. Längtar redan tills imöra när jag ska dit igen. 
Efter gymmet gick jag hem och duschade och tog en promenad över till mamma. Vi åkte iväg till auktionhuset här i Valbo och kikade även på husbilar! :) Hittade en för typ 400.000:- som var helt fantastisk. Jag skulle lätt kunna bo i den året runt, så underbar var den! 
Efter det åkte vi iväg och lunchade på Ikea, köttbullar och mos fuck the world va gott det är, och för 19:- haha löjligt billigt. I lööööööve IKEA! ♥

Efter det har jag städat här hemma. Det tog sin lilla tid kan jag säga men nu så ärr det rent och fint här hemma! (: 
Hade visning på eftermiddagen, har ingen aning om dom ska ta den eller inte. 
Svider lite att en tjej hörde av sig idag på en bytesannons jag hade lagt ut för ett tag sedan och ville byta sin etta mot min tvåa. Så jäkla trist att jag redan har sagt upp lägenheten! :/ 
Men ah, så kan livet vara ibland. 

Nu ska göra mig redo för Jeremy Wade. ;)
Trevlig kväll på er. 
Tjaaaa! 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0