A WALK IN THE RAIN

Jag har människor som klagar på mig för att jag inte bloggar så flitigt eller att jag typ aldrig uppdaterar på facebook och instagram. 
Så ah, om ni nu vill veta mitt intressanta liv så var jag precis ut på en promenad som varade lite mer än en timme. 
Helt otroligt skönt att promenera när det småregnar lite. Jag älskar verkligen regn! (: 
Sånt här väder är riktigt mysväder därför ska jag mysa rejält ikväll med lite vin, film och trevligt sällskap! (: 


Däremot så måste jag städa lite här hemma nu tänkte jag. 
Imorgon så bär det av till Norrskedika igen med mamma för att stå på loppis. 
Jag har faktiskt börjat tycka att det är riktigt roligt. Allra helst när jag behöver bli av med lite saker nu när jag ska flytta och samtidigt kan få någon krona för det. Super kombination! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0