WTF!

Godmorgon!
Alldeles strax blir det en skön morgonpromenad med Gottegos och Petrus. 
Jag gick så mycket igår så mina ben värker, det är tecken på att man gjort något bra. 
Nu på morgonen blir det nog bara en promenad fram och tillbaka till Köpis, men det är ju trots allt en liten bit det med. 


BTW... 
Vad i helvete har hänt på blogg.se??? 
I viss text (när den är kopierad kanske?) kan jag inte se å,ä,ö... 
VARFÖR?!!! är sjukt störande. 
Om det bara är jag undrar jag varför, annars säger jag blogg.se FIXA DET NUUUUU!!!!!




Kommentarer
Postat av: Tessie

Sv; Det är så frustrerande när saker som man betalar för regelbundet ska börja strula. Samt sånt man använder sig av dagligen som telefonen, nät osv.. Jag har alltid varit nöjd med 3´s bemötande, men detta problem som jag har nu är SJUKT frustrerande och när inget händer som det känns brister tålamodet ännu mera! Kram porris <3

2013-04-24 @ 15:42:35
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0