UNDERBARA EFTERLÄNGTADE SOL

Vilket helt fantastiskt väder det är ute även idag, underbart! 
Jag har precis kommit hem igen efter att ha varit ute på en promenad med Gottfrid. 
Efter promenaden så blev det en sväng förbi mamma innan vi rörde oss hemåt igen. 

Nu när jag sitter här så undrar jag varför jag ens gör det. 
Jag känner att jag skulle kunna vara ute och promenera hela dagen, så underbart väder är det ute. ♥

Gottfrid ska få vila en liten stund sen så sätter jag på mig skorna och ger mig ut på ytterligare en promenad. 
När solen är framme och energin faktiskt finns så ska man tametusan inte slösa bort det genom att sitta här framför datorn. ☺



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0