UNDERBAR PROMENAD

 
Jag och Gottfrid har precis kommit in efter att ha varit ute och promenerat med min mamma och lillebror i över tre timmar. 
Det har varit riktigt skönt trots att det varit mulet ute, blåst en del och även kommit någon liten regndroppe här och där. 
Gottfrid är helt slut och ligger helt utslagen på golvet haha. 
Jag ADHD person som jag är, känner snarare att jag fått MER energi och är redan redo för en ny promenad. ;p
Hoppas dock på finare väder imorgon, då blir det en dubbelt så lång promis. 

Nedanför ser ni bilder där Gottfrid har hittat en "liten" pinne som han lyckligt springer runt och leker med. 
Samt en bild på min lillebror Viktor samt ryggen på min mor haha. (:










Kommentarer
Postat av: vanessa

Jätte fin hund! ♥

2013-04-24 @ 11:41:18
URL: http://thatgirlvanessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0