TREVLIG DAG

Jag tänkte klottra ner några rader innan jag sätter igång ett avsnitt av Criminal Minds och faller in i drömmarnas värld. 

Idag har jag haft en mysig dag. 
Vaknade upp och tog tag i disken innan jag och Petrus tog en promenad till IKEA. 
Väl på IKEA så shoppade jag hem lite smått, bland annat 2 par gardiner, en klädhängare och nånting jag inte vet vad det heter. 
Efter det tog vi en promenad hem igen, där Marcus stod och väntade på parkeringen för jag skulle hjälpa honom med bilen. 
Vi gick sen in och packade ihop lite av hans saker, jag ringde Valbos hälsocentral och röt i angående att Marcus skulle få vänta en evighet på en kallelse. 
Efter det tog vi en sväng i bilen, först till Forsbacka där vi tog en promenad ner till stranden där vi satte oss och njöt i solskenet. Sen en biltur till Sandviken innan vi åkte in till Gävle och köpte med oss lite mat som vi åt hemma hos mig. (: Gulingsmat blev det, mycket gott! (: 
Förutom det så har vi kikat på film och ägnat oss åt andra trevliga aktiviteter. 


Nä nu så blir det Criminal Minds sen sova. 
Tjaa!


En sak till...
Mina tankar går ut till de drabbade i Boston. 
Det gör ont i mitt hjärta att höra om det som har hänt och jag ber att Gud ska vaka över de drabbade. 
Jag hoppas innerligt att den/dom som gjort detta verkligen får betala och verkligen lida för detta avskyvärda brott! 
Ett sjukligt vidrigt jävla terrordåd. Hur fan kan dessa människor leva med sig själva?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0