THE WALKING DEAD

Marcus har precis varit här och vi såg säsongens sista avsnitt av The Walking Dead. 
ÄNTLIGEN efter en sjukt seg säsong så blev det riktigt spännande, och tyvärr också sorgset men samtidigt fick man se mänsklighet. 
Riktigt bra avsnitt och jag hoppas att nästa säsong, när den nu än kommer, kommer vara minst lika bra och spännande. 
Så länge Daryl finns med i serien så är jag nöjd. Om han någon gång dör så slutar jag titta helt! 
He's my favourite! 

Nu sitter jag här med mitt pulserande finger som fortfarande gör sjukt ont. 
När jag tänker på den där enorma träflisan som satt fast raka vägen ner under min lillnagel så svimmar jag nästan. 

Jag väntar på att Petrus ska komma hem igen så jag kan gå och lägga mig. 
Jag är huuuuuuuuuuur trött som helst, varit uppe sen halv fem! 
Så han får lov att komma hem snart så jag kan säga godnatt och sova. 
Jag skriver mer imöra. 
Tja!


 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har aldrig sett den serien ;)

Svar: Den är faktiskt riktigt bra! :) Den här säsongen har varit lite seg men tror nästa kan bli riktigt bra! :)
Bellaaa

2013-04-03 @ 18:14:28
URL: http://www.alittlebitmoreee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0