TELE2

Jag är lite smått besviken på tele2. 
Jag har abbonemanget volym hög. Nu har dom förbättrat volym hög så att man får ringa obegränsat. Detta är något dom skulle ha ändrat om åt mig eller åtminstone meddelat mig om men det har dom inte gjort. 
Så istället så fick jag hem en telefonräkning på 1337:- när den egentligen skulle ha legat på 489:-
Anledningen var att jag ringt utöver de minuter som tidigare var volym hög, alltså den gamla som jag fått ha kvar på grund av miss från deras del. Dessutom har jag trott att man ska få ett sms som varnar att ens fria minuter håller på att ta slut men icke. 
Hade jag inte ringt tele2 så hade jag nog inte ens fått veta och fått den nya volym hög som ger mig obegränsade minuter att ringa för, för exakt samma pris jag betalade innan. 

Jag har alltid haft tele2 sen jag var yngre och har alltid tyckt att dom varit bra. 
MEN jag känner flera som har 3 som får supererbjudanden, får nya mobiltelefoner varje år osv... 
Tele 2 kan inte ens ändra om ens Volym hög till det nya förbättrade volym hög. 


Så jävla synd att jag för första gången bundit upp mig hos dem. 
Jag resonerade ju att jag alltid haft dom så inte trodde jag att jag skulle vilja byta nu. 
Men när bindningstiden är över, ja då blir det nog att testa på något annat. 


Vilken operatör använder ni er utav? 
Och är ni nöjda med det? täckning, priser, erbjudanden och kundservicen när det gäller bemötandet? 






Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej LaBellaaa,

Det var tråkigt att läsa att du känner dig missnöjd med vår service. Jag förstår att du känner dig besviken när vi lanserar ett förmånligare abonnemang än det du tecknat. När du har Volym så får du alltid byta till de andra volymerna fritt.

Om jag förstod dig rätt så har du nu bytt till nya Volym Hög så du får ta del av det mer förmånliga abonnemanget för dig? Information om nya abonnemang kan man alltid läsa på hemsidan. Om du håller dig uppdaterad där så får du informationen.

Hur mycket man använder av sin volym i ditt tidigare abonnemang kan man enkelt kontrollera via Mitt Tele2.

Har du fler frågor eller funderingar är du välkommen att maila mig på mailadressen nedan.

Med vänliga hälsningar
Lovisa Forslund, Tele2

[email protected]

2013-04-08 @ 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0