PULSERANDE SMÄRTA

Idag låg jag ner på golvet och skulle ta reda på massa skräp under soffan och lyckades då komma åt själva furuträdet så en träflis lossnade och gled rakt in i mitt lillfinger, alltså enda ner till nagelbandet! 
Det gjorde och GÖR så jävla ont!
Jag lyckades till slut få bort den tack vare en pincett men hela fingret pulseras fortfarande. 
Men hey, I rather feel pain than nothing at all, right?

Nu ligger jag här hur mätt som helst efter att jag och Petrus gjorde en sjukt god makaronipudding. 
Han har redan somnat här bredvid mig medans jag inte alls känner mig trött. 

Jag drömde en helt underbar dröm inatt. 
Om kärlek... Jag känner mig alldeles varm när jag tänker på den. 
Jag önskar och hoppas att jag en dag faktiskt kommer få uppleva den kärlek och känna mig så älskad som jag gjorde i min dröm. Det skulle i så fall vara helt magiskt! 

På tal om magi...
Nu blir det ett avsnitt av Charmed, 
Tja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0