LET'S DANCE

Oj va duktig alla var i Let's Dance ikväll. 
Det var riktigt synd att någon behövde åka hem men så är reglerna. 
Jennifer Åkerman blev det som åkte ut först. Jag vet faktiskt ingenting riktigt om henne mer än att hon är Malin Åkermans syster. Haha.. Det måste väl ändå vara det hon är mest känd som, eller? 
Hon var i alla fall riktigt fin på dansgolvet och även om det inte var just den dansen hon skulle göra så tyckte jag hon var duktig. 
Älskade Maria Montazami är i alla fall fortfarande med, hur söt är hon egentligen?! Må hon ha glömt några dansteg men jäklar vad glad jag blir varenda gång jag ser henne och så fort hon öppnar munnen så kan jag inte låta bli att le. Vilken fantastisk människa hon verkar vara. 

Men jag måste ändå dissa programledarens klänning! 
Herregud!!! Den såg ut som något Askungen hade på sig INNAN balen och den saknade totalt passform på henne. 
Total FAIL helt enkelt. 

Vilken var eran favorit ikväll?! :)


Nu blir det ett avsnitt av Criminal Minds sen så ska jag sova. 
Godnatt på er! 



Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vi missade lets dance! så tråkigt

2013-04-06 @ 12:42:42
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: elin

Eller hur, önskar att jag hade några tusenlappar över till accessoarer som dom!!

Ja Jennifer är söt! Men jag hejar på Maria! :D

2013-04-06 @ 15:05:06
URL: http://beyondblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0