GALENSKAPER

Jag vet inte riktigt om jag orkar blogga men känner mig trots allt lite pliktskyldig till att göra det. 
Igår började dagen lugnt och bra. Blev några långa promenader med Gottfrid, mot kvällen åkte jag iväg med Marcus till Elgiganten där jag skulle ha köpt en ny dammsugare men beställde en istället då den på Elgiganten.se kostade 795;- medans den kostade ungefär det dubbla i affären. 
Köpte med mig en bluetooth högtalare i alla fall som har riktigt bra ljud till sköna sommarkvällar och till Ibiza, samt en kaffebryggare. Innan jag åkte hem så svängde vi förbi bolaget och köpte en box vin som var menad att vi skulle ha till grillkvällen på torsdag men så blev det inte och det var där allting gick fel. 

Kortfattat så blev kvällen rätt så jävla loco och eftersom mina framtidsplaner är att jobba som kriminolog så kommer jag avsluta där så inte framtida jobbchanser går åt skogen haha. 
Så CENSUR gäller för kvällen. Men hade rätt kul i alla fall. 

Denna dag har jag varit sjukt seg. 
Har dock kommit ut på några promenader med Gottfrid, inte direkt några långa men har kommit ut i alla fall. 
Vi (jag och Petrus) beställde pizza och den har jag levt på under hela dagen, GDG pizzeria är helt underbar och har sjukt snabb hemkörning, rekommenderas varmt verkligen! Superbra priser och så sjuuuuukt mycket mat! GILLAS! 

Hela dagen har bestått av film och det har varit riktigt härligt. 
Kikat bland annat på [rec], först den amerikanska versionen så kände inte att jag behövde se den spanska men kikade igenom lite på slutet så jag fick veta att det är typ exakt likadant fast amerikanskt gjort. 
Kikade precis klart på [rec] 2, då alltså den spanska versionen och nu blir det snart trean. 
Sen lite andra skräckisar tills vi somnar. 
Skräcktema ikväll med andra ord. 


Med det sagt så ska jag ropa efter Petrus att det är dags för en till film. 
Var precis på väg att skriva att jag hoppas ni alla har haft en fin helg men kom tänka på att det trots allt bara är onsdag idag haha. 

Så godnatt på er och hoppas ni har haft en bra dag. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0