DÅ BÖRJAR VI DENNA DAG PÅ DETTA VIS

Godmorgon!

Gottfrid väckte mig imorse genom att komma tassandes omkring mig för att se om jag var vaken. 
Först trodde jag att han var i akutbehov av att gå ut och gå men så fort jag rest mig från soffan så lägger han sig där på den divan han anser är hans haha. 
Så nu ligger Gottfrid på min vänstra sida och sova och Petrus på min högra. Män.. 

Idag är planerna att ta tag i skolarbete som jag måste göra. Det är verkligen på tiden. 
Sen så är det lite småstädning som gäller. Diska, damma, dammsuga och moppa golven. 
Gottfrid hårar som fasen nu trots att jag borstar honom regelbundet med furminatorn, så dammsugaren har fått en plats ute i hallen istället för i städskåpet eftersom den används så pass flitigt när Gottegos här hemma. 

Hoppas på att mitt paket från Lyko kommer idag också så jag kan gå och hämta ut det. 
Har beställt lite smått och gått runt tusenlappen. Jag ska ju inte shoppa så har lite små ångest över det MEN detta var verkligen viktiga saker. Hårinpackningar, ansiktsprodukter och en parfym. 
Mitt hår har blivit hur slitet och skumt som helst så behöver verkligen en bra hårinpackning, och min hy är trots allt min hy... Jag har inga bra krämer alls så beställde litegrann så får vi se vad som funkar och är bra. 

Alldeles strax blir det en morgonpromenad med hårbollen. 
Jag hoppas verkligen på att det inte är iskallt ute.. 
Det är ju mitten av april nu, det har gått över till sommartid så jag tycker verkligen det är dags för vår och lite värme. 

Bilden nedan visar Gottfrids plats i soffan, gobiten! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0