ÅT HELVETE MED ALLA DESSA SKATTER

Jag började diskutera med Petrus om alla jävla skatter vi har i Sverige och insåg då hur mycket jag avskyr det detta land har blivit! 

Jävla sossar som står och skriker att dom rika ska bli rikare när sanningen är att om man har skaffat sig en utbildning och jobbar arslet av sig så får man nästan betala bort halva sin jävla lön på grund av alla dessa sjuka "sociala skydd" och annat tjafs! 
Inte undra på att så många lever på socialbidrag eller vad fan dom nu har döpt om det till för att det ska låta mindre skamligt, för det LÖNAR sig ju för fan att göra det! 
Svenska folket har blivit lata och jag hoppas verkligen att hela landet brakar ihop snart för jag börjar bli tokig på människors tankesätt och syn på livet! 

Sen inte nog med själva inkomstskatten så har vi alla andra jävla skatter! 
Är du duktig och spar dina redan skattade pengar så ska dom skattas om och om och om igen, tills det knappt finns några pengar kvar! 
Men att ta en jävla massa lån och sätta dig i skulder så du sen ska vara med i Lyxfällan och se ut som ett pucko, ja det är heeeeeeelt ok. Men människor som invisterar i aktier, ja dom ska skatta skatta SKATTA ihjäl sig.

 
Alla inkompetenta människor som nu menar att "ja men tänk på allt som går till sjukvård, utbildning, socialt skydd och bla bla bla" kan dra åt helvete!
Jag betalar hellre min sjukvård eftersom då kanske man faktiskt i alla fall får en BRA vård och inte den som finns i Sverige just nu! 
Socialt skydd ska självklart finnas men ska den löna sig som den gör nu?! NEJ!!!!
Det ska vara en sista utväg och du ska inte ligga hemma och jäsa medans du lever på bidrag!
Om det skulle bli skärpning med att dela ut alla bidrag så kanske det inte längre skulle vara så skamligt att leva på det heller!

Okej om allt skulle vara så himla billigt i Sverige på grund av alla våra skatter men det är det ju inte heller!
För vi har ju skatter på allting annat också!!!!!
Det är svindyrt att åka kommunalt, det är svindyrt med bensin!
Inte heller är det nå superbilligt med mat, alkohol eller något annat. 


Jag hatar att hela Sverige håller på att förvandlas till ett jävla Whitetrash land! 
Det är rätt komiskt att trots alla jävla utbildningar vi ska ha så verkar folket blir dumare för varje jävla dag som går. 


Jag ber och hoppas verkligen på att jag en vacker dag är Amerikansk medborgare för USA har verkligen allt jag vill att ett land ska ha, framförallt stolthet något Sverige och svenskar idag saknar TOTALT!!!! 

Tack för mig, hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0