ÄR DET HÖST ELLER VÅR?

Jag tror jag tog ut segern ut i förskott igår när jag skrev att våren var på väg..
För idag är det mörkt och regnigt och påminner mer om en deprimerande höstdag än en vacker vårdag. 
Tråkigt nog. Hur länge ska det dröja innan solen skiner på oss och snön är helt borta?!
Vill inte ha någon jävel från Skåne som kommenterar: Här skiner solen och blommorna blommar. 
Ni skåningar är inte ens svenskar! haha ursäkta min bitterhet, är bara den svenska avundsjukan som visar sig. 


Men detta väder passar perfekt till mina planer. 
Sortera garderoben (har börjat och tro mig jag har flera timmars jobb framför mig!), sortera saker och ting och organisera, städa, byta gardiner, plugga och en jäkla massa mer som står på en lista inne i köket. 
Jag ska trotsa vädret också och bege mig ut på minst två promenader. En med stavar och en utan. 

Imorgon ska jag nog köpa gymkort, ska bli så jäkla härligt att börja träna lite! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0