ALDRIG MED EN MUSLIM, MORMON ELLER ATEIST

Inatt drömde jag att jag blev gravid och att det fanns tre män som kunde vara pappan. 
En muslim, en mormon och en ateist. 
Allt var bara kaos. 
Är detta ett tecken från ovan att jag ENDAST ska skaffa barn med en lutheran eller katoliskt kristen? 
Haha tanken bara att inte veta vems barn det var, sen att ha tre otäcka val som muslim, mormon och ateist att välja bland. Hallå mardröm! 

Det som är bra med drömmar är att man kan se dom som varningstecken. 
För här kommer det inte bli något barn gjort med varken en muslim, mormon eller ateist. 
Mitt barn ska få en uppfostran byggd på kristna värderingar, ska kunna gå till kyrkan och uppskatta lugnet, inse hur Jesus dog för vår skull och helt klart ska mitt barn döpas! 
Så de så! 

Nu blir det ett avsnitt av Modern Family sen en morgonpromenad i spåret med älskade Gottegos. 


¡Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0