The Magic Of Belle Isle

Marcus har åkt iväg till Dalarna så det är bara jag och Gottfrid hemma. Det känns skönt. 
Eftersom jag är lite av en ensamvarg och så sällan får vara själv så har jag bestämt att spendera denna lördag här hemma framför teven och se massor av filmer! 

Jag har precis sett klart på The magic of belle isle med bland annat Morgan Freeman i rollerna. 
Det var en riktigt mysig film som jag inte hade några direkt förhoppningar på men som visade sig vara väldigt bra. 

Nu efter jag sett en drama så blir det komedi. Nästa film på listan är Bad Teacher. Såg den på bio förr. Med Marcus faktiskt, det var vår första dejt, jag fick bestämma film och han betalade. Efteråt åkte vi runt i bilen, jag fick bestämma vart vi skulle åka. Vi åkte till Forsbacka där vi satte oss på bryggan och pratade. Det var hur fint som helst. Jag önskar att den killen var den jag levde med nu..

Nå väl, här har ni en trailer på The Magic Of Bell Isle. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0