SHOPPING

Jag är verkligen mer av en stadsmänniska. Visst är det skönt att bo lite så här avsides men jag sover absolut bäst inne i stan. Ljud från bilar och sånt är som en vaggvisa för mig och jag somnar hur bra som helst till det men istället så klarar jag inte av ljud som till exempel fågelkvitter. Kan bli galen på sånt! 

Hur som helst så sov jag somsagt inne i stan hos en kompis. 
Tanken var ju att jag skulle komma upp tidigt och gå iväg till gymmet. Men jag sov alldeles för bra på hans soffa och när jag väl kom iväg så ringde mamma och sa att hon kunde hämta upp mig. Känslan att slippa bussen just då var skönare än ett pass på gymmet så jag fall för frestelsen. Så istället blev det en titt på affärer. Jag vet att jag ska dra ner på shoppingen, men dra ner betyder inte att man ska sluta helt så jag köpte ett nytt headset som kommer komma väl till användning, en ny tröja från Stadium som är huuuuuuuuuuur skön som helst och en gryta som jag så länge velat ha och som inte kostade så farligt mycket. 


Nu ska jag göra mig ordning för snart ska jag iväg på kalas. Lillebror fyller som sagt 12år! 
Min älskade underbara lillebror!! ♥





Tröja Stadium, 299:- ÄLSKAR DEN!!!




Headset, 450:- (Blev dock lite sur när jag såg att dom sålde dom på Siba för 299:- men whatever)

Kommentarer
Postat av: josefin

oj den såg riktig mysig ut! :D

2012-09-25 @ 15:47:46
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: egosworld.blogg.se

ååh, vilken myysig & fin tröja :)

2012-09-25 @ 18:12:37
URL: http://egosworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0