Psykakuten

Ingenting blev riktigt som jag planerat igår. Jag städade lite och jag pluggade lite men inget av det var tillräckligt då lägenheten fortfarande är i kaos och inlämningsuppgifterna är fortfarande inte inskickade. 
Jag tog en promenad till Lina som bor knappt 100 meter bort från mig men någon promenad för oss blev det inte utan vi skötte skitsnacket hemma hos henne och så fick jag se alla söta kattungar! (: 


Mot kvällen så kikade jag och Marcus på två filmer, Flowers of war och Dark Shadows och åt tacos. Jag tyckte båda filmerna var riktigt bra så tänker skriva om dom i ett inlägg lite senare. 


Just nu kikar jag på UR play om ett avsnitt som handlar om Psykakuten. Anledningen är för att vi ska diskutera avsnittet idag på psykiatrin så det känns ganska nödvändigt att då ha sett det. Det är väldigt intressant faktiskt men jag stör mig skapligt på hur det inte riktigt buffrar upp eller vad det är för det blir som hack hela tiden. Otroligt irriterande för en person som då gärna tappar koncentrationen helt och istället väntar på att det ska ske för att kunna störa sig extra. Om ni skulle vara intresserade att själva se klippet så har ni länken här

Nu ska jag försöka se klart det själv och sen bär det av in till stan.
Ha en trevlig dag allesammans! (: 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0